hmmm...

hmm....
jangan desak saya..
saya tak suka..
it's remind me of someone yang saya tak suka..
and saya sejak azali x suka kene desak...
saya boleh nangis dengan teruk disebabkan desakan sahaja..
so, jangan desak saya..

kenapa before this tak bgtau...
kenapa nak main tarik-tali..
kata: it's okay kalau jumpa somebody...
tp, bila dah jumpa..
why the thing have to be this way?

actually, nak sembunyi...
kater, it's okay kalau terus-terang..
tp, bila dah berterus-terang..
macam nie pulak jadinya...

so, untuk masa sekarang...
x nak fikir...
tolong saya habiskan semester saya...
saya tak nak bebankan minda saya dengan permasalahan macam nie..

wah!!
macam kenal jer kan ayat tu..
muahahahaha..
aperpun, be strong nadia..
keep smiling..

d cute thing can make me eppy...
weee...

Comments

  1. tabahkan hati
    kuatkan semangat

    nadiah yang memulakan, nadiah juga yang kena tamatkan. (semestar)

    ReplyDelete
  2. xmOo la sedey2..keep smile n chill ok...hikhik =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

mAnyaKnyer baju tENtera neYh.. ish..ISh..

teks graduasi tahun 6

TRACE JAWI