Saturday, January 21, 2012

saturday mownink...



assalamualaikum kourank...
dah kul 1 pagi dah..
tp, mata tak ngantok agi...
so, esok dah nak bertolak balik kampung dah..
yg jadik mangsa:
alep, hana and pja..
mintak diorang tolong teman...
sorry tau menyusahkan kourank...
huhu...


nak tdo, tp barang tak siap kemas lagi nie...
masyi pun dah balik..
maybe dah sampai kat rumah..
entah kenapa kali nie cepat jer rasa rindu kat dia..
lepas nie susah la nak tengok telatah manja dia dah..
sebab dah susah jugak nak jumpa dia kan..
hmmm..
masyi.. rindu kat masyi...


lagi, tadi 1jam jugak la gayut dengan my bie..
kesian dia kene tahan telinga and mata...
hik2x..
thankz bie..
sedey nak tinggal bie...

"jaga diri baik2x"

will be remain at my soul also at my mind and espeacially.. my heart

rindu kat bie jugak..

aperpun, kourank doakan yg terbaik utk aq ea..
semoga dapat jadi pendidik yg baik and sentiasa bersemangat utk membina permata negara..
insyallah..
ameennnn

bismillahirrahmanirrahim



0 comments: