view my entries with this:

Saturday, April 27, 2013

errkkk???


assalamualaikum korang...
errrkkkk???


aq nak tambah sikit doa tu...
semoga mereka di beri hidayah untuk menutup aurat dengan sempurna ya Allah.. semoga dibukakan hati untuk menggunakan kekayaan mereka membantu rakyat yang susah, ya Allah. menggunakan kekayaan mereka untuk menegakkan agamaMu di muka bumiMu ini ya Allah. jadikanlah mereka isteri, ibu dan pemimpin yang solehah.. sebagaimana sifat itu Engkau lahirkan pada Khadijah ra...
amin ya rab al-alamin


bila keluar gambar macam nie, org mesti nak cerca...
walaupun aq sendiri bila baca doa kat dalam gambar tu... rasa macam ada yang tak kena, tp ia kan satu doa.. Allah itu maha besar... tiba masa dimakbulkan doa itu, diorang jadi hamba Allah yang solehah...
subhanallah, itu kan lebih baik...

ingat, ajaran Rasulullah adalah qudwah hasanah...
kalau kita maki dia, keburukan tu kembali kepada kita balik sebenarnya..
nama Islam jugak yang buruk, betul tak korang...
jadiknya, buatlah macam nabi ajar kita..
berhentilah nak maki2x and memburuk-burukkan..
x  de faedahnya pun...
diorang bukan heran pun...
dapat pahala lagi sebab kutukan dan cacian tu...
jom kita jadi lebih baik dari semalam...
khairun min Allah
wa khairun min al-Nas



div class='comments' id='comments'>

1 comment:

  1. alhamdulillah... baiknya hati cik nurul nadia ... betul jgak kalau fikir secara logik

    ReplyDelete