view my entries with this:

Tuesday, August 2, 2016

Resepi telur



Assalamualaikum korang..
Saje nak share resepi telur kukus..

Hiris bawang besar saiz dadu
Sosej saiz dadu
Cili merah saiz dadu
Sedikit garam
4 biji telur
Mozarela cheese

Gaulkan semua sekali kecuali cheese
Parut cheese atas adunan telur tadi
kukus selama 10-15 minit



Buat roadtax


Assalamualaikum korang...
X de masa nak g post office?
X de transport?
X de geran original?
Malas nak beratur?

Kalau korang antara golongan kat atas tu.. boleh la whatsapp en firdaus ye.. 01140100209.. 

It's under etiqa myeg.. tq..



Monday, July 25, 2016

Beli kete mainan untuk anak



Pukui 5 pagi bangun cari benda ni tau.. haa.. jangan jealous kata diorang.. ummie pun.. krik..krik... rasa menyesal ka? Dak aih.. huhuhu ""

Assalamualaikum korang...
Nampak x kete budak2x tu... kat mana nak carik? 2 biji kete lembu ni aq ngan hubby beli kat nilai 3.. aq tak tau nak specify nama kedai tu sbb masuk memang x pernah nak tengok nama kedainya apa.. tp kedai ni dah jadi salah satu kedai favourite kitorang... kalau nak kenal.. kedai mainan dia ada replika lembaga hitam kat luar.. macam org.. pakai pakaian hitam dgn topeng hantu rambut panjang tu.. pelik gak kenapa letak yg gitu.. trade mark agakya..

Harga 2 biji kete depa ni 140 hinggit.. makna kata sebijik 70 hinggit.. kalau tulis kat pameran.. sebijik 95 hinggit.. yv bagusnya kedai korang mintak je kurang.. sbb mintak kurang tu perkara biasa kat kedai ni. Sbb tu dia letak harga mahai...

Keta nia ngan farah ni ada music sekali.. dah lama dah nak cari mainan yg ada lagu2x.. so, ummie dok berbelah bahagi la nak beli yang mainan ada bunyi ke, or kete.. yg syoknya ummie dapat yg two in one.. angkut la bawak balik.. habih ceghita.. lalalala~ 

Eh, korang.. dah sampai jangan lupa mintak kurang tau... till d next entry..