view my entries with this:

Wednesday, November 19, 2014

Mac sar abie dania


assalamualaikum....
minggu lepas dania g majlis anugerah cemerlang abie...
actually, masa siap2x kul 9.30 pagi tu dania dah gesek2x mata mengantuk..
tp, oleh kerana ummie dia nak berjalan jugak, terpaksa la dia ikut je...
separuh perjalanan okay, separuh perjalan lagi...

and bila acara berlangsung...
abie kerja, ummie ambik seat, bagi si kecik nie susu botol..
titon le dia, tak kisah dah hinga' kelilin...


garang betul muke tdo...
bagi amaran kat ummie dia ngantuk sangat..
hoho...


sampai lenguh la belakang ummie..
tomey anak ummie, moga jadi anak solehah...


dahsyat sar klia nie...
mac buat kat bilik kuliah USIM tu...
makanan pun best...
sekolah ummie cuma dapat makan kek pisang dengan karipap jew...
huhu..


walau kelam kabut sikit... tp, utk first try... kire inovasi la..
bagi pihak en hubby, tahniah buat ustaz ustazah & pibg yang menjayakan majlis..
semoga dipertingkatkan lagi untuk tahun hadapan...

chaiyok!!


0 comments: