Wednesday, August 1, 2012

dia x masuk kelas... bla..bla



terkena pada diri awak sendirik... kan?
nak cakap ape?
terima je lah...
padan muke,wek!!

jahatnyew mulut puan askar nie...
(aq cakap kat diri sendiri)
tp, tu lah kan...
dulu beriye2x la awak nak bosar2xkan dan heboh2x kan perihal saya kat org...
sekurang-kurangnya saya mintak kebenaran kak dayah untuk x masuk kelas tu...
and she approve it...
then, awak masuk2x bilik, kata2x pasal org macam saya...
saya tau la awak tujukan benda tu kat saya...
sebab kelas saya sebelah kelas awak..
awak siap sebut kelas kan waktu tu...
x abis2x awak nak kondem saya kan...?
awak2x...
pe'el camner la awak nie?
adoi la hai...

and hari nie?
awak sendirik x masuk kelas...
pastu buat selamba, muka tak de rasa bersalah langsung...
mesti x sedor apa yg awak burukkan tu dah terkena kat batang idung sendirik...
org keliling baik pulak tu...
rilekz steady je...
kalau aq dulu....

sebab ape?
yelah, sebab mulut sorang tu ada...
mengapi-apikan....
hmmm...
sabar je la wahai hati...


utk kourank: jgn la suka carik kesalahan org lain utk carik geng and sekutu...
zalim namanye tu...



0 comments: