siapakAh??

tatkala neyh...
walau tngah ujan...
org lain berselubung dengan selimut...
hati raser panas jew...
sebab aper tu?

aQ nak kene tempias rasa x puas hati orang neyh...
macam maner nak buat ea?

errmmmm..
aper2x hal pown...
please keep smiling 'nadia'..
because it was the best cure in the world..




my beloved ehem adviced me to keep quite...
hmmm...

hehe...
okies...

untuk yang membaca...
maaf la kalau ader yang buat anda'plus'kourank terasa...

please forgive me...
saya mohon maaf daripada anda...


tp, kalau ader yang silap about aper2x yang diutarakan dalam mana-mana entry dalam blog ini...
sila nasihatkan saya..
sila ingatkan saya...
sila tegur saya...
manusia tidak akan lepas dari melakukan kesalahan...

jika ia bukan berkaitan dengan blog...
mungkin perilaku di luar...
keterlanjuran di laman web sosial lain...
saya mintak maaf kepada anda...
mungkin khilaf dari diri saya sendiri...
mungkin ada sesuatu yang saya perlu elakkan di mana saya rasa langkah itu adalah yang terbaik untuk diri saya...
kalau sebelum ini boleh terlindung, kenaper lepas peristiwa itu berlaku ianya tergadah...
bahasa per neyh?
sorry...
kourank faham tak?
huhu..
harap2x faham la eh...


saya mohon sekali lagi...
jika saya ada buat silap, terkasar bahasa, terlanjur kata, ter'over' perilaku...
sila maafkan saya...
nasihatkan saya..
tegur saya..
ingatkan saya...
saya harap anda tidak akan penat untuk menegur diri yang serba kekurangan ini...
semoga hari-hari anda diberkati..
insyallah...




Comments

Popular posts from this blog

mAnyaKnyer baju tENtera neYh.. ish..ISh..

teks graduasi tahun 6

TRACE JAWI