view my entries with this:

Tuesday, September 3, 2013

pra dot..dot..dot..



assalamualaikum korang...
waaa.. lama dah kan x bukak blog..
so, tangan aq laju je nie sebab dah duduk kat umah mak mertua..
so, x lek terkial-kial, ghalet2x kat ladtop jew...
kui..kui..
selamat pengantin baru buat saya...
lalalalalala~

loading...............


sorry, sidai kain sat...
uhuk2x..
rajin x? rajin x? ngee.....

so, alhamdulillah..
dah seminggu lebih aq bergelar isteri...
mungkin sesetengah orang rasa macam biasa...
tp, bagi aq sendiri, agak terasa perubahan yang besar kowt...
huhu...
mungkin sebab tinggal dengan mertua..
kalau dekat rumah, memang manja dengan mak...
semua benda mak tolong buatkan...
although aq still manja dengan parent encik suami...
tp, nama pown menantu kan...
so, nak tak nak... kene jugak ade usaha nak jadi menantu yg baik kan..
lagipun aq datang sini bawak nama mak ngan bapak aq..
so, insyallah...
practise make perfect...
harap2x mak ngan ayah mertuaQu dapat bersabar dengan kemanjaan aq ini...
kiki...

actually, aq nak buat entry untuk majlis perkahwinan 'plus' honeymoon aq..
tp, x berkesempatan lagi...
insyallah..
sat lagi ea.....
hihi....

till the next entry...
hah, sebelum tu...
aq nak mintak maap kat korang kalau ade terlanjur kata dan bahasa...
doakan aq bahagia bersama en suami till jannah ea...
tQ korang.....
assalamualaikum....


0 comments: