Saturday, July 16, 2016

Camat arie ayer

Assalamualaikum korang.. rasanya masih tak terlambat kalau aq nak ucapkan selamat hari raya.. aq nak mintak maaf ye kalau ada salah dan silap.. kot apa yg disuarakan dalam blog ni ada mengguris hati mana2x pihak.. ye lah.. kita manusia kan.. kadang2x kita buat salah tp kita x sedar...

Hmm.. macam mana raya tahun ni? X meriah sgt la sbb x boleb nak berjalan sakan.. en hubby kena duty di hari raya.. jadi, kita pun ambik yg wajib2x je... huhu.. x sempat la nak beraya sakan.. hajat di hati nak kumpul duit raya anak banyak2x.. hahaha. Boleh x gitu?

Apapun, harapannya.. kita ni dah melepasi bulan ramadhan.. insyallah.. walaupun x banyak, dosa2x kita ini Allah ampunkan kerana bulan ini Allah janjikan keberkatan.. jadi, selepasnya janganlah kita asyik buat dosa semula.. dengan berfikiran ramadhan akan datang lagi tahun hadapan..

Dan lagi, harapnya hidup korang akan lebih ceria dan bahagia berbanding tahun2x sudah.. hihi...



div class='comments' id='comments'>

2 comments: