view my entries with this:

Thursday, September 22, 2011

bolA??? hmmm

salam kourank...
ehem..
akhirnya Malaysia hanya layak ke sukuAkhir sahaja....
aper perasaan kourank?
kompem la sedey kan..
uhuhuhuhu....

so, arie nie Era berbahas la jugak pasal nie kan..
sampai bila nak sokong jer walaupun mengalami kekalahan semalam...
perlu kah kepada satu saranan atau tekanan kepada pemain2x sebab kalah semalam?

bagi aq..
sudah kire okay la Malaysia sampai tahap nie...
siap lawan pasukan Jepun lagi..
power jugak la kan...
pasukan no 1 Asia tu...

namun, kalau tengok mutu permainan malam tadi..
agak teruk aq rasa...
passing bola entah ke mana...
defend ramai giler tp, macam blur jer semua..
bila defender ramai..
bola nak bawak ke gawang gol lawan pown susah coz kat situ memang tak der org...
agak geram la jugak malam tadi..
last2x x abis lagi aq dah tdo dah.. tutup itu tb...
 sebab geram tengok prestasi diorang...
huhu..
sorry la guys...
i dah la bukan kaki bola..
dah tu bila nak tengok, kourank pulak main cenggitu..
huhu..
bye..bye.. la jawab nyer kan..
aperpun..
just get better, key...
(,")

0 comments: