view my entries with this:

Saturday, September 17, 2011

wed kat perak

tiba masanya wed kat perak...
aku jadik mandor je arie tu tak buat kerja...
ahahahaha...
x sengaja...
sorry sangat2x..
ngee..



jom get ready...



















suker sangat gambar nie...
nie kakak sulung ngan abg ngah i...
tp, orang jawe panggil kakak sulung nie ndok...
anak secong pulak anang....
so, jadikla kak ndok mah ngan abang anang..
hehehehe...

aperpun, arie tu tak dapat focus on photoshoot sebab anak buah menempel sahaja di sisiku...
gambar sendiri pown tak banyak...
redha jer la kan..
hehe...
entry nie patotnyer dah lama tp tak sempat nak buat sebab sibuk ngan kerja dan sebagainyer lah...
huhu...

semoga hari kourank pown indah sentiasa macam kakak i tu....
daaa....
div class='comments' id='comments'>

5 comments:

  1. the bride pakai tudung bawak je?? so simple...i like!

    ReplyDelete
  2. biasa jer.. a'ah.. bawal jer.... memang trend skunk macam tu kowt.. cuma aksesori tepi tufung tu kene pandai carik.. kakak ipar nie memang simple je orgnyew.. hehe..

    ReplyDelete
  3. waaa...lawa...baju pengantin tu pOwn cntik weh..nti kawen ,nk bju tu lah..hehe


    http://khayalan27.blogspot.com/

    ReplyDelete