view my entries with this:

Friday, April 26, 2013

habis praktikum



assalamualaikum korang...
sorry, lama tak memberi khabar berita sebab last observe untuk praktikum...
nak cerita last observe nie sangat la kantoi...
time nie la port folio tak siap..
tang nie la cakap tersasul-sasul...
time nie jugak la budak2x menjadi hyper tersangat-sangat...


dah jadik macam taman permainan dah aq tengok kelas tu...
alhamdulillah...
lepas jugak..
lulus la walaupun bukan A..
dapat jugak teruskan perjuangan untuk jadik cikgu nie...
alhamdulillah...
semoga lepas nie tak akan putus asa untuk jadi lebih baik....
walaupun dah banjir depan pensyarah..
biarlah...
aq manusia jugak kan...
habis jatuh ego aq..
kikiki...
alhamdulillah...
Allah masih nak aq ingat padaNya...
Allah nak ingatkan aq supaya tidak bongkak...
semoga aq akan dapat mencurahkan apa yang aq tahu dengan ikhlas kepada anak bangsa kerana Allah ta'ala...
janganla di pesongkan niat tersebut...
doakan aq sekali key...
wee....


0 comments: