tak masuk 1 april dah kene gst..



assalamualaikum korang...
haaa...
betul nie, aq tak tpu...
kih..kih...
tp, make sense la....
actually, aq renew roadtax for this year...
so, ingat buat awal dapat la lari daripada kene gst...
tp, oleh kerana my car's roadtax habis bulan 4, nak tak nak kene la jugak...
so, aq dah merasa gst dah...
korang macam mana?
kui..kui.. boleh pulak tanya macam tu kan...

tp, nak ceritanya.. family sebelah rumah nie lagi la dahsyat...
so, for me.. cukai just kene dalam 50++ je macam tu...
tp, org sebelah rumah nie... cukai untuk kereta sahaja 600++ utk 3 biji kete...
tp x pe la...
kaya kan...
rezeki masing-masing... mintak2x la cukup perbelanjaan bulanan...
pak menteri.. saya banyak hutang... hutang kete, hutang ptptn dan macam-macam lagi lah...
saya rasa gaji bulanan saya cukup2x makan je...
tu pun ada hutang yg kene delay...
korang buat saya double kan hutang saya....
ada tak cara korang nak tolong saya langsaikan hutang saya dengan baik....?
kasihanilah diri ini...
uwwaaa.......



Comments

Popular posts from this blog

mAnyaKnyer baju tENtera neYh.. ish..ISh..

teks graduasi tahun 6

TRACE JAWI