view my entries with this:

Saturday, October 29, 2011

joG & mElantAk nAsIk leMAk KthO..

salam kourank...
haaa....
aq baru lepas balik jogging nie..
best giler dapat keluarkan peluh...
best sangat2x..
ringan sikit raser kepala daripada masalah2x dan khayalan2x kosong..
tuuuutttttt...
aper kah...

after meng'action'kan diri...
konon2x tunjuk rajin la dekat mahasiswa ukm neyh...
aq, masyi ngan naim pown pegi melantak kat cafe ktho...
macam sia-sia jer kan lepas jog gi makan...
ader kitourank kesah?
lalalalala...
tak der, makan untuk keperluan diri jugak...
tenaga tu kan..
menu aq:
nestlo ais 'plus' pisang sebijik..
menu masyi:
teh 'o' ais 'plus' nasi lemak
menu naim:
teh ais 'plus' nasi lemak


nampak sedap kan...
hmmmm...
dengar dulu citer..

makan punyer makan, citer punya citer...
tetiba muker masyi jadik merah...
air dah separuh dah tu...
nasi ada lagi 3/4...
makan punyer makan...
tetiba masyi nangeh...
kitourank punyer la ketawa...

tak baiknyer kitourank gelakkan dia..
eh, bukan aper...
sebab nasik lemak tu pedas sangat..
serius!!
sampai keluar air mata masyi makan..
hehe...


comel kan..
ngee...

memang berapi nasik lemak tu..
kalau kourank nak challenge diri..
boleh la datang ke kolej tun hussein onn, ukm ea...
try nasik lemak itu..
kompem terangkat...
kalah kfc yg baru neyh...
bak kater boboiboy:
terbaek!!


p/s: jom jog dr buat benda tak berfaedah...
jaga kesihatan kourank..
sayang kourank sangat2x..

div class='comments' id='comments'>

2 comments: