Saturday, October 8, 2011

salam kourank!
wah!
pagi nie sangat segar....
dapat main bola jaring...
dapat main skipping...
star_jump sikit...
push_up sikit...
hehe
tq masyi...

so, aq melepakkan diri kat ukm lagi..
minggu nie macam tak der keje...
sajer je jalan sini sebab dok kat umah terasa bosan..
tak tau nak buat aper...
alamatnyew tdo jer la nanti..
hahahaha...

so, pelajaran untuk hari nie...
exercise la...
walau dapat 10 minit pown jadik la...
tp, kitourank main tadi...
start 7.30 sampai la pukul 9.00
tak terasa sebab sangat teruja...
dah lama tak dapat lari la katakan..
bontot ngan peha pun rasa ringan jer kan...
alhamdulillah...
diberi nikmat sihat oleh Allah swt...
subhanallah...
hehe
div class='comments' id='comments'>

4 comments:

  1. kak nad g ukm tak gi taw pownn..nk majuk la camni..hehehehe =P

    ReplyDelete
  2. cak!! hehe.. assalamualaikum akma... aik? teringat cinta monyet ea...

    jangan la merajuk.. akak datang sebab nak amik motor dah 2 minggu tersadai kat sini.. konvo arie tu balik ngan my bie kan.. hehe.. then, amik skroll konvo, minggu konvo tak sempat nak amik... and, sajer lepak bilik ngan masyi... lain kali akak datang akak bagi tau ea... jangan merajuk2x ea.. nanti tak comey dah... gud luck untuk sem nie... (,")

    ReplyDelete
  3. wslm..hehehe..tu cinta anak monyet kak nad..wakakakaka..=P
    owh..okeh2x..dah tak majuk dah..thanks kak nad..smg comel2x n hepi2x selalu..kawen nnti jemput akma ek..heeee^^

    ReplyDelete
  4. aik? apsal tetiba sebut kawen nie... hihi..

    ReplyDelete