Wednesday, January 28, 2015

kl - kejar masa



assalamualaikum korang...
gud morning semua....
muah..muah..muah...
utk gugurlz je ek....

oh haa... pernah baca tak entry aq pasal org kl jalan laju2x tu...

nak katanya, sekarang ni aq jalan dah tak laju dah sebab risaukan keselamatan kandungan aq ni...
so, jalan dok steady je la... cuma cari inisiatif lain that was datang awal ke sekolah....
but then, aq terperasan... actually x de la kejar masa sangat orang kl ni...
bila aq jalan steady, aq perasan rupanya ramai lagi yang jalan steady daripada jalan laju2x...

tp, mungkin terdapat faktor lain...
selalunya kalau aq tengok jalan laju masa aq sekolah sesi pagi...
org nak kejar train bagai...

hmm.. mungkin faktor yang tu kot...
sekolah sesi pagi penat kejar masa...
sekolah sesi petang penat sebab kene datang awal...
huhuhu....

apapun, aq nak cuti lagi beberapa bulan je lagi ni...
maksudnya bulan 5 dah nak sampai...
so, doakan segalanya berjalan dengan lancar ea...
bye...


0 comments: