view my entries with this:

Saturday, January 24, 2015

oohh.. sabtu..



assalamualaikum korang...
ohooo.. hari ini hari sabtu...
cuba teka aq kat mana sekarang nie?
sape dapat teka betul, aq kiss laju2x...
keh..keh...

aq kat sekolah la...
entah apa aq buat kat sekolah hari sabtu macam nie...
sebenarnya nak susun buku teks budak tahun 1...
org lain x de dalam bilik guru nie, buku tahun 1 pulak dekat bilik kemahiran hidup...
aq nak tinggal mak cik kat sini sendirian macam x percaya je...
sekarang asyik curious benda bukan2x...
aq bukan nak kata mok cik cleaner ni pencuri...
tp, nanti kalau ada barang hilang, aq nak jawab apa pulak kan...
sorry la mak cik, saya x percaya kat mak cik...
x pe, mak cik siapkan kemas bilik guru ni... nnti kalau dah sudah nanti, mak cik keluar, saya buat la kerja saya... biar le lambat pun...
tp, harapnya mak cik x ambik kesempatan pulak la ea... dok melepak lelama pulak kat sini...
saya ada keje ni...

luah perasaan di pagi hari cuti...
daaa.......



0 comments: