view my entries with this:

Wednesday, January 28, 2015

my natural mack_up



assalamualaikum korang...
natural x natural sangat la..
kih..kih...
actually, aq ni jenis pemalas nak jaga muka.. x suka la nak buat benda2x leceh nie...
tp, kadang2x jealous jugak tengok org lain cantik2x kan...
so, aq just ambil step simple je...




cak, buat entry kat bilik guru..
power tak? kih2x.. kat rumah x sempat sebab melayan si kecik tu...
so, di atas adalah muka terkini tanpa mekap aq...


touch up sikit2x je dapat la macam nie..
jadi la kan menghilangkan sedikit kedut-kedutan yang tampak di muka...
memerahkn sedikit bibir yg pucat kalah hantu mak limah...
kui..kui...


so, aq guna 2 benda alah nie je..
BB stick from maybelline (02 natural)
and
lipstick silky girl (02 bubbly)


cak.. selit gambar budak nie excited dengan lappy...
lebor je senyum.. jangan la dah setahun nanti lappy ummi x serupa lappy dah...
huhu..

bye..bye...




0 comments: