seDeynyEw..

sangat sedih hari nie...
menitis jugak air mata aku utk kedua kalinya
actually, nak tahan jer..
tp, ternyata..
aper yg aku pendam hanya dapat terobat dengan air mata jer..

tak sangka...
geram kat diorang..
geram sangat...
tak suka dekat mereka yg tak appreciate dengan cara kiter
merendah-rendahkan pulak..
baik buat sendiri kalau macam tu kan...
aku nak lawan tapi tak boleh
raser diri kecik sangat..
and aku raser sangat tension berada dalam keadaan macam nie..

dah la tak sempat nak makan lagi..
perut aku kosong, bila salah...
macam tu pulak pandangan diorang...
memang raser malas sangat nak join diorang esok hari..
nak nangis sangat nie..
tp, malu nak nangis ddepan diorang..
kat korank jer tempat luahkan perasaan nie..
nasib baik ada kourank..
nak nangeh..
sakit kepala aku nak tahan perasaan macam nie..
astaghfirullah al-azim...

memang raser, start arie nie..
tak nak ambik port langsung kat ceremony tu nanti..
kalau ikut hati..
biar diri nie tinggal sorang2x kat umah nie..
sekurang-kurangnya,..
boleh aku nangis puas2x kat umah..
huhuhuhu...

Comments

  1. menangislah sepuas hatimu. mungkin lepas itu hati kamu akan tenang. mohon petunjuk daripadaNYA juga

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

mAnyaKnyer baju tENtera neYh.. ish..ISh..

teks graduasi tahun 6

TRACE JAWI