view my entries with this:

Friday, August 8, 2014

bila suami kaTa " "


Bila seorang suami kata "nak bg keselesaan di rumah mak (mak dia a.k.a mak mertua korang)" ~ tlg jgn percaya
Bila seorang suami kata "x kesah, senang je nak jaga dia, berdikari, makan je walau x sedap pun".. Jgn percaya
Kalau suami kata "mampu nak tanggung" jgn percaya jugak...

Kalau korang percaya jugak... Hmmm... Actually, walaupun seorang suami cakap mcm tu, pada hakikatnya.. Dia nak isteri yg perfect.. Kalau korang percaya, korang akan berada di takuk yg lama.. Mcm aq... Lurus sangat gi percaya.. Sebab tu buat tak kesah je.. Sebab usben manjakan sangat.. Dan bila satu hari kebenarannya terbongkar... Nak meraung rasa...
P/s: kene perbaiki diri... Ready utk merasa keseorangan di rumah mertua.. Ready utk berkhidmat buat suami.. Ready untuk menanggung diri sendiri...
Mood: need time and space.. Mungkin hari kedua berturut-turut kelaparan based on sebab yg berbeza
div class='comments' id='comments'>

1 comment: