view my entries with this:

Saturday, March 9, 2013

caRa Nak stOp iKlaN 3 rIngGit




assalamualaikum korang!!!
aq panas je arie nie gara-gara hilang 12 ringgit semata-mata iklan penipu, pembelot, pencekik duit orang nie....
mula la kepala bingung...
huuaaaarrrggghhhh... rasa mahu menyaman je mereka nie...
nak kaya dah tak hingat dunia...
ko main belasah tibai je tipu orang lain...
hasihhh... geram..geram....

lorh, kenape nie?

hmmm... arie tu aq dapat iklan untuk servis ape entah...
aq rasa aq tak terima pun...
tau2x je 3 ringgit kene tolak.. 
top_up 10...
sehari abis...
then aq try stop benda tu dgn...
stop quran


dapat lagi...
aq ingat salah sebab huruf kecik...
aq buat guna huruf besar..
STOP QURAN


bukan aq tak suka info yg dia bagi.. tp, kalau dah sekali dapat mesej 3 hinggit...
aisshhh.. sengkek la den kan...

bila dah antar tu pown x berkesan jugak...

and then, aq dapat cara penyelesaiannya...
alhamdulillah

taraaa...
cara dia senang je...
korang hantar je mesej nie kat no yang sama...
STOP ALL
done...
alhadulillah..
terlepas jugak aq daripada penipuan ini..
alhamdulillah...


hmmm...
selesai jugak...
nasib baik 12 hinggit je..
ade kakak tu sampai berpuluh-puluh ringgit..
sabor je la kan...

so, lepas nie, better korang berjaga-jaga dengan nombor2x pelik nie...
terutama sekali yang start dengan no 3...
like mine... no dia.. 39855

harap entry nie dapat bantu korang yang mempunyai masalah yang sama...
sekian..
jom zohor jom  (,")



0 comments: