Tuesday, November 22, 2011

pD! Qu datang...

salam kourank...
akhirnya jadik jugak...
tp, sayangnyew tidak mengikut plan yang asal...
aperpun, alhamdulillah...
segalanya berjalan dengan lancar..

22 November 2011

1.30 am...
dengan kelajuan 120km/j..
cukup sejam kitourank sampai ke destinasi...
memang best jalan malam...
orang tak der..
sunyi jer..
daaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn...
boleh merambu dengan jayanya di dalam kepekatan malam yang indah...
hahahahaha....

firts destinasi amik sight kiri..
telok Kemang nama dia...
tp, pantai dia kecik...
so, macam tak sesuai nak pasang khemah...
sebelum aper2x...
try main air kat situ..
best tp, kene marah sebab main pantai malam2x...
huhu..

3.15 am..
sebelom aper2x...
masing2x dah mengadap makanan..
alhamdulillah...
kenyang...

3.45 am...
jatuh terhempap dan terlentang dek awek budak sorang tu...
adeyh.. sakit giler..
abih tersiat kulit sekali bulu kaki hilang..
orait.. saya pulak kene..dulu kamooOoo...
tp, lagi dahsyat tau...
lagi sakit...
uwwwaaa...
tp, layan kan sajer...
then, bertolak ke pantai PD..

4.00 am..
dok mengadap  langit yang penuh dengan bintang ditemani beberapa tompok awan kecik...
sangat indah...
banyak giler bintang...
dah lama teringin macam tu...
baring sambil menghadap ke langit....
just menikmati keindahan bintang2x itu...
aktiviti dilakukan bersama dengan cik Masyi...

masing2x meluahkan perasaan dan fikiran yg terpendam...
then, gi berjalan di sepanjang pesisiran pantai...
terlelap selama 5 minit sambil ditemani dengan irama ombak..
walaupun tdo hanya 5 minit..
tp, rasernya macam 1 jam...
hehe...
best sangat tdo macam tu...
lalalalalala..

6.00 am...
solat...

7.00 am...
berlari anak di pagi hari...

7.30 am..
mandi pantai...
kutip kulit siput yg menarik hati..
main cak2x dengan ombak dan siput kecil...

9.00 am..
siap2x and bertolak pulang...
yeay!!
tQ guyz kerana melayan idea gila diri...
sorry kerana menyusahkan...
hihi..

10.45 am...
tiba di kediaman...


kenangan dari sana...

sayang kourank sangat2x my prenz@skot!!
so, kourank...
cuba la datang ke pantai2x yg berada di Port Dickson...
boleh tahan la...
cetek dan canteq...
nak buat mandi memang best giler la..
cuma utk salin baju tu kourank kene usahakan sikit..
huhu...
selamat melancong (,")


0 comments: