Saturday, November 26, 2011

sakit kEpala sudAhh..

sembap la mata esok nie...
camner nie? kene la make_up melampau sikit...
tak tau la malam nie asyik nak menitis jer air mata...
carik org yg boleh dengar masalah...
semua tak der...
seolah-olah...
sorang-sorang pegi tinggalkan diri ini..
makin lama, makin sunyi.. makin sepi...
bila otak start pk benda bukan2x...
hah! laju jer air mata nie nak turun....
tak per...
turunlah sampai puas...
nanti jgn tetiba tumpah di siang hari kan...
huhuhu...
dah berusaha tak nak pk...
tp pk jugak...
maybe sebab dok sorang...
then, tak tau nak buat aper...
bila dok diam..
hah!!

banyak la setan2x suruh aQ buat itu ini...
nie dah sampai tahap berhalusinasi teruk dah nie..
bahaya..
aQ raser macam nak kene amik obat jer..
boleh telan 2 papan panadol x?
hah! tengok...
setan dah bg idea baru...
sabau jer la..
gi la maen jauh2x...
syuh!!

x per, air mata jadik la peneman..
jangan ko biar diri ini buat benda bukan2x sudah..
okay..
hmmmm.....

mood: sad...very,very sad

0 comments: