view my entries with this:

Friday, September 19, 2014

buat seorang mak cik di fb



buat seorang mak cik di fb...
saya sangat sakit hati ngan mak cik...
sampai hati mak cik buat saya macam nie..
bawak-bawak la muhasabah diri...
mak cik org yg berpengalaman, umur dah setengah abad, sepatutnya tegur la org yang lagi muda daripada mak cik..
nie, bdk yg boleh jadi anak mak cik pun mak cik nak telan ke?
x tau malu, x sedar diri.. kalau mak cik nie bantal, saya dah tumbuk2x bagi lunyai humban masuk dalam longkang tau...

mak cik kata ape? kalau suami dah lari baru nak menyesal..
alahai la hai mok cik...
kalau x de perempuan macam mak cik nie, tak de nya suami orang nak lari....
sebab ada perempuan macam mak cik nie la jadi punca rumah tangga orang berantakan...
mak cik dah la lagi tua daripada kakak saya...
sepatutnya x payah saya nak hormatkan mak cik...
after what u did... 
tahu!!!

saya dah baca dah mesej2x mak cik...
and mak cik sepatutnya ashamed for what u did...
baik mak cik mintak maap kat saya sebelum mak cik mati...
kalau mak cik tak mintak maap kat saya kat dunia nie...
mak cik cari la saya kat akhirat nanti...

_________________________________________________________________________

hoh, saya intai fb mak cik sekali lagi..
ghase macam nak naik tangan je kat muka mak cik nie...
eeiii.. geramnya...
entah berapa ramai la yang mak cik layan kan...
hadoi mok cik...
mok cik..mok cik..
geraaaaaaaaaammmmmmmmmnyaaaaaaa sayaaaaaaaa...
eeiiiiiiiiiiiiiiiiii...

insafla mak cik...
mak cik nasihat sikit orang-orang yg kacau mak cik...
jangan dibiarkan maruah mak cik di pijak-pijak orang....

0 comments: