view my entries with this:

Thursday, September 4, 2014

Sekitar wedding eijie

assalamualaikum korang..
tanggal 30 ogos, berlangsung la my wedding of my adeq lelaki..
the only one.. hahaha...
malangnya, en hubby berkursus pada hari tersebut...
kesian kat hubby sebab tinggalkan dia dok sorang...
nasib baik en hubby sangat bertimbang rasa orangnya...
so, dapatla aq keizinan bermalam di homestay bersama adeq beradik yg lain..


so, homestay nie nama dia deena homestay...
sangat berpatutan.. untuk satu malam just rm250...
4 buah bilik semua ada air-cond...
keperluan dapaur hampir lengkap... ada peti sejuk, rice cooker, sink...
dapur je tak de.. so, korang x leyh masak la kat rumah tu ea...


bersiap di pagi hari,,,
nie la pari-pari kecik.. nak jadikan dania pari2x kene tunggu besor sikit la..
dah boleh jalan kan deq kan..


majlis nikah dan bersanding diorang jalankan kat masjid besi putrajaya...
macam mana nak apply buat kat sana... aq tak leyh nak cerita sebab x sempat nak ambik port...
yg uruskan semunya adalah pengantin..
kikiki..


penat menunggu sampai tdoq la dania di buatnya...
majlis akad start pkul 11.. si kecik nie memang time dia tdoq la kan..
hahahaha...



selamat menamatkan zaman bujang my adeq..
welcome to d club...
tahun depan boleh la raya bertiga ea..
like your sis nie..
weeeeee~ 


tunngu turn..
entah berapa puluh pasangan la yg nikah hari tu...
kat gambar atas nie ada 3 slot nikah....
tunggu turn..tunggu turn..



akhirnya...
dengan sekali nafas...
hihi..
jadi la suami orang...
alhamdulillah..


peace..

x sempat nak gambo ngan en hubby sebab beliau datang lambat..
huhu...

p/s: love u sayang..

Photo: Kenduri dan berpanas-panasan... #NurDaniaImani






0 comments: