epPy besday tO me...

ePpy besDay tO me!!
namun begitu, untuk hari nie, tak der aper yg bakal berlaku..
biasa2x sajer rasernyer..
cuma wall di fb agak penuh dengan pelbagai karenah wish my prend
hehe
thankz kome!!
i'm so touched!


malam ini awal saya tidur
kerana malas nak layan mesej wish yang masuk
hahaha
jahat bukan!!


:x


hehe
tp, memang kerana saya tahu x banyak mesej yg akan memecah masuk my phone's screen
ngee..


so, masuk 12.07 am
my phone get ringing
ku intai-intai siapa empunya diri
rupanya si adeq tomey diyana
siap warkah berlagu rindu lagi
hhmmppphh... cam pelik jer bunyinyek
hehe..



tq diyana.. 
akak sayang kamoooOOoo selalu juger



muakz




masuk 2.10am
my phone berdering lagi
kali nie tak kenal nombor siapa..
macam ku pernah bermain kata dengan nombor itu
tp, di mana ya?
setelah hampir 1 jam berbasi2x dengan org yang tak dikenali nie
sebab nak tau siapa
until ketiduran
dan
kredit yg tinggal beberapa sen itu...
akhirnya telah menjangkau angka sifar
tidur la saya dengan kemerajukan
coz tak dapat tau siapakah gerangan si dia
kerana si dia suruh titon dulu
esok pagi baru dia bgtau
tp, nampak gayanyer macam tak kan tahu sajer
so, ku biarkan ia berlalu
tup2x..
5.14 am dia memperkenalkan dirinya yg memang sangat ku kenali
hehe
upernyer empunya diri itu adalah
a shy guy nasyim..
pemalukah anda??
hahaha
dia nie memang pemalu sikit


malu sy


pernah ari tu ku bertemu si dia di Seremban
ala-ala blushing gitu muker dia
hehehe
aperpun, thankz my dear..



kalau nak ikutkan:
first wish I: cik akma (tp, dia awal dua hari, so di kire ker tak? hik2x)
first wish II: diyana
second: nasyim
third: my family


dengan muka tak malunya saya meminta kek from my mommy =)
my mom ikutkan jua
adeq saya pown tak dapat kek
nampak bukan betapa manjanya saya =)
hehe..
nanti i upload coz my credit tngah tak der kan skunk..
hehe..
so, see u next time


for last but not least:
epPy beSdaY tO meEEeee...


p/s kepada mereka yg seangkatan dengan saya, sanah helwah juger kepada anda !!

Comments

Popular posts from this blog

mAnyaKnyer baju tENtera neYh.. ish..ISh..

teks graduasi tahun 6

TRACE JAWI