view my entries with this:

Tuesday, November 23, 2010

haMpeh jeW...

sangat sedey sekarang..
sehingga memaksa diri ini untuk meinitiskan air mata
ahahahaha..
poyo jer lagaknyer kan..
tak kire..
nak citer gak kat kome

ari nie i tak dapat tengok citer kegemaran i and my sis..
sebab utamanya adalah kerana...
pergaduhan di antara korea utara dan selatan bergaduh semula..
saya sedih untuk mereka 
tp, tak tau kenaper kesedihan tak dapat tengok citer tu melebihi kesedihan saya di atas peristiwa tersebut
huhu
hampeh jer kan...
aperpun, citer itu tetap ditayangkan di kaca tv
yang mana sepatutnya ia ditayangkan pada pukul 9pm berubah kepada 10pm
namun, muncul pulak faktor kedua
that is...
pukul 10 malam, my pa punyer time tengok WWE
memang tak der raser nak bolot tv tu jadik kepunyaan privasi lagaknyer
sebab dah la my pa yg bayar astro aper semua..
nak tengok mende tu sekali seminggu pown tak leh bagi dia..
tak kan la nak berebut pulak ngan my pa kan..
so, layan kan jer la..
huhuhu..
so, kemungkinan besar esok akan ku pergi ke jalur lebar
untuk mendapatkan tenet yg lebih laju bagi menonton cerita tersebut secara online
hik...
selamat berhibur bapak..
a'ya online jer la nampaknyer..
hehe..

div class='comments' id='comments'>

4 comments:

  1. eh??btul ke kak nad??akma g layan cte asmara td...hehehehe..xpe2x..ade kat online..enjoy..=)

    ReplyDelete
  2. iyer.. seyes... kbs buat liputan semasa hampir 3 jam.. isk..isk..

    ReplyDelete
  3. owh..camtu....td pon akma tgk KBSW gak...mmg sume cte dier jd lmbt drpd pe yg tulis kat info tu..ermm..mmg korea utara dan selatan sering bertelagah kak...tp aritu mcm dah ok sket..xtaw la nape jd cam teruk balik..hu3x~~(*akma de blaja pasal isu2x semasa dunie ni...=) )

    ReplyDelete
  4. a'ah.. tau jugak...
    sebab pentadbiran lain2x kan..?
    utara kan komunis, selatan demokrasi..
    ari tu diorang perang US tolong selatan...
    banyak la konco deme... tp, kesian la tengok org NK.. macam miskin jer..
    tp, tengok diskoveri ari tu, diorang tetap eppy walaupun miskin.. ehehehe...
    ader la tu...
    tp sebab tetiba jer NK serang.. terkejut jugak..

    ReplyDelete