Tuesday, November 16, 2010

SiapA PosE arI niE.. buLeh Ler mAkaN...


selamat ari rayer korban kepada semua!!
ahahaha...
actually, ari nie dah rayer..
bak kata bapak:
sebab semalam jemaah haji dah wuquf di arafah...
aku pown tak pasti kenaper.. 
nanti, i try ello2x mereka yg arif eh..
so, ari nie haram puasa..
saper yg puasa, buleh la makan lepas baca entry neyh ek..
kepada kengkawan yg dalam perjalan pulang
berhati-hati di jalan rayer
terutama kepada abg anang sekeluarga yg akan bertolak dari terengganu
abang adi yg bertolak dari Ipoh

abang jat yg akan bertolak dari sepang
and
diyana dari port dickson ke Johor
jalan nak start licin nie..
sebab kat sini pown dah start ujan

rendang ngan kuah kacang utk esok mesti power sebab 
aku ngan adik menumbuk
hehe
selalunya kalo blender kureng sikit kan
kali nie, ak merajinkan diri masuk dapur
kalo dulu abg anang yg punyer keje buat kerisik neyh
tp, sebab dia berada nun jauh di terengganu
ak pulak kene ganti tempat dia
tp, sup ari nie memang mantap la
ahahaaha..
terutama bila sambal kicap yg ak buat tu memang kaw!!
raser nak tambah
tp, bila memikirkan perut yg semakin mengecil
ak batalkan niat ak nak tambah
ecewah!! muehehe..
tengok la petang nie
akan ku pelahap semua
muahahaha
astaghfirullahalazim
ingat mereka yg tak berharta
semoga mereka tabah dalam menghadapi dugaan 
terutama kepada mangsa banjir di seluruh malaysia
salam lebaran dari sayer
doubledeeya

0 comments: