view my entries with this:

Saturday, November 13, 2010

MerekA BerbedA...

al-kisahnyer
dulu, ak pegi la jejalan kat blog lelain
ku intai2x.. ternampak la tempat sembang2x neyh
ShoutMix, so, terjoin la di kala itu..
hehe..

nak bgtau dah takdir
ari tu, blog seadanya ter'delete' dek tangan yg suka sangat meng'eksplore' benda2x maya neyh
so, termasuklah shoutMix tersebut, ter'delete' la ia
bila nak signIn balik, buleh luper pulak laman webnya
yg ak ingat just cBox stand for chatBox jer
so, jejalan ler carik web tu

wah!!
berjaya..
gembira la di kala itu
tp, bila tenung2x
aik, dah berubah wajah dah mainPage dia
rajinnyer admin dia tukar design
cuba pelbagai password
jugak tak masuk2x
kepala mula pening
akhirnya
ku cipta 1 profile baru..
wah, berjaya dengan 'simple'nyer
tempat sembang itu

so, sebentar tadi
ku jejalan jua
kulihat sekarang neyh ader trend baru shoutMix yg pop-Up kat tepi tu
saper tau nak buat macam maner?
kongsi2x la dgn kiter ek?
tp, bila belek2x..
eh, kenaper ader blogger yg guna shoutMix?
ader cBox sebab rupa memang hampir sama

last2x, ku buka keduanya
terserlah la perbedaan mereka itu
laa...
tersalah masuk upernyer..
patutla password tak menjadi sajer
mainpage pown tak seirama
so, ku ingat nak buat 2 tempat nyembangnyer kome
masuk2x..
aik!! ilang para blogger ak
hahaha
last2x ku delete balik shoutMix itu
sorry la ek
cBox sayer merajuk..
susah sikit cBox tu kalau nak pujuk
ehehehehe...

mycBox

tinggal kenangan 
huhu 
(- -)"
aperpun jua..
terima kasih kepada kamOooo
kerana perkhidmatan yg cemerlang sebelum ini
kuMohoN maap
huhuhu..



0 comments: