view my entries with this:

Monday, January 3, 2011

gebanG bUhsan..

assalamualaikum kourank..
yeah!!
29 disember itu arie..
i ngan 2 budak nakal gi gebang2x...
actually, mula-mula macam nak gebang kat dalam ukm jer sebab arie tu ader pc fair kan..
tengok2x.....
zzzzzOoooooommmMmm..
tetiba ader kat midValley
ahahahaha...
macam aper jer kitourank neyh kan..
layan jer la kourank..
masok midValley..
buleh la tahan deco for krismas dia...
bosar giler patung kat dalam tu..
i raserm kalo jual mau cecah harga ribuan ringgit tu..
saper la yg akan dapat patung tu ea..
tp, tak klik pitc pown sebab..
entah..
i pown tak tau sebab aper...
ahahahaha..

so, jalan punyer jalan punyer jalan..
kak nana action nak jadik org kayer ler kononnyer..
ahahaha...
so, terlangkah ler kitourank ker 'gardens'..

berpoye-poye le kitourank kat sana dengan jayanya..
ahahahaha..
nah!
i bagi bukti..
muehehehehe..






















kat gardens nie la jumpa marina maharthir..
waa...
shopping kat sini na..
kitourank pown boleh beli aper kat sini...
tp, sekadar ice_cream jer la..
benda lain..
ahahahahahaha...
tau kan maksud ketawa tu..
(,")
div class='comments' id='comments'>

2 comments: