Tuesday, January 25, 2011

sUkan meDia..

salam kourank!!
selamat pagi...
senYuM!!
saper tak der gigi tu?
ahahaha..
x per..
x kan tak der gigi tak ley senyum kan...
senyum2x...
jangan tak senyum..
ahaaa...

so, ahad lepas..
23Januari2011
ahad
9pagi - 5petang
ampangPoint
ku_jadi uru setia utk sukan media...
bidang terjun punyer urus setia...
actually, it just futsal only...

mula2x takot tau..
sebab...
memang x pernah terlibat dengan game  futsal nie..
kalo tengok gitu2x bebudak nie main kat padang ukm tu ader la..
strategi, kaedah, peraturan..
memang tak tau langsung...
kah2x..
tp, belasah jer la kan...

ermmm...
over all...
best la jugak..
ak sempt lagi bermesra-mesra dengan ref futsal tu..
sempat la nak tanya macam2x...
at first takut tau nengok muka depa...
adeyh...
muker garang tak boleh blah...
tp, lepas sembang...
okay jer...
sajer je depe buat muker garang...
aperpun, urus setia utk gelanggan B ari tu (ak) ...
ref bagi 3 kad kuning...
adeyh..
urus setia pown ader main kad2x ker ref...?
layannn....

bila kata media...
upernya banyak la media kat negara kita nie...
macam2x..
tak ketahuan la pulak before this...
antara company media yg ader ari tue:

TV3
TV3 SCORE BOARD
FINAS
BERITA HARIAN
HARIAN METRO
NSTP
KARANGKRAF
HOT FM
MEDIA PRIMA
BERNAMA
ect

macam2x la...
and bila kater media.
mesti la ader artis kan...
ak nampak black mentor arie tu..
tp, buat bodo jer...
kah2x..
kesian dia kan..
and ak and masyi berkesempatan tangkap gambar dengan abg AG hotFM..
memang sporting...
tp, kan...
ehem2x...
macam spoil something sikit...
diorang neyh seksi2x la...
pandang sana aurat..
pandang sini aurat...
adoi!!
jenuh menjaga mata...
abang2x and adeq2x media....
lelaki kalo bukak aurat pown seksi tau..!
so, jaga-jaga aurat anda..
huhu..

lepas abis kerja..
wah!!
ader reward upernyer..
walaupun tak menang cabutan bertuah..
tp, kitourank dapat:

beg AMbank
1 tin milo
2 helai baju
RM 50
and yang paling best..
makan bosar...
baik punya...
terima kasih abg2x berita  harian...
kenaper berita harian???
sebab diorang penganjur...
diorang la yg kasik tu..
banyak tuh diorang untung..
siap boleh bahagi2x masok poket sendirik lagi...
ngeh2x..
layan...
(,")
div class='comments' id='comments'>

2 comments:

  1. wow..paling best makan besar tu

    ReplyDelete
  2. tu la abg edy.... abis peyut buncit... camner tu??
    dah kene buat lari2x...
    sebab nak halau lemak dalam badan.. ehehehehe..

    ReplyDelete