perWiRakU..
hahaha mulakan dengan tawa tak tau kenaper raser gembira nak masukkan entry actually, nak promote a part of story jer perwiraku.. so... dalam bahagian nie i akan selitkan semua cerita & my experience masa jadi pegawai kadet sampaila i bergelar a young officer@pegawai muda dalam ATM (Angkatan Tentera Malaysia) atau dalam bahasa pasar nya atau time sembang begebang = 1 PAKU aperpun, harapan saya agar dapat menyumbang yang termampu kepada negara dan yang paling penting, membentuk peribadi yang baik agar menjadi pahlawan yang mampu membela diri, agama, bangsa dan negara insyallah (,"_ so, enjoy!!!


Comments
Post a Comment