view my entries with this:

Monday, October 11, 2010

maCam2x ada...

oleh kerana PALAPES
memang tak leh lari daripada aktiviti kolej
oleh kerana anda ahli palapes, anda jugak pengikut setia kolej juga pengikut setia universiti
adeyh..
= kerahan tenaga
so, macam2x la kitourank masuk..
ader yg best...
ader yang tak best
ader yang ngumpat2x tp, lepas tu melonjak kegirangan
ader juga paksaan tetapi di akhiri dan disogok dengan keyakinan dan kata-kata semangat agar program dapat diteruskan
hehe


actuallly, dalam sport, i tak der la hebat sangat
tp, oleh kerana saya palapes, saya dapat peluang masuk sukan universiti
SUKEM: Sukan Universiti Kebangsaan Malaysia
siap dapat pingat lagi.. muehehe..

1 pingat untuk hoki
1 pingat 4 handball
alhamdulillah


time nie lepas kene sogok+cakar dengan kump lawan
tu yang muka senget tu
nasib baik tak der jangkitan
huhu




netball tak dapat nak sumbang aper2x 
sorry bebanyak ek..
ketinggian tak cukup lorh
group lain dah macam galah dah asernyer
hik2x...
ukm jugak tomey2x
jangan guna bantut tahu
saya tak suker
muehehe



dengan itu juger, kami menyambut maulud nabi kiter
nabi Muhammad SAW


muker bersih
biasala..
junior..





dannnnnnnn
dapat mamam+mamam plus tengok artis





masing2x cilok bunga rose
walaupun tak dapat kebenaran
tp, oleh kerana ramai yang amik dan tidak ader teguran@halangan
aper lagi...
muehehehehehe






aperpun, kene redha'plus'ikhlas
baru ler raser seronok
hehe
layan

0 comments: