view my entries with this:

Monday, October 11, 2010

nak mAsuk keR...

salam kourank...
antara kourank ader tak yg terpikir nak terlibat dengan army..
ahhhaaaa
for me instead
memang ada, tp tak tau macam maner
lagipown pendedahan memang tak der
dulu, maner pernah masuk pengakap ker, kadet ker, memang tak pernah
kawad..
hehe
sekadar kawad sukan tu ader la
itu pown macam aper jer..
tp, sekurang-kurangnyer, buleh la kawad kan
x der la jadik cam robot keluar tangan kanan, kaki kanan pown sibuk nak keluar
hehe
alhamdulillah, dipermudahkan
bila masuk UKM, bangi
dapat pendedahan sikit tentang PALAPES
so, palapes ni stand for Pasukan Latihan Pegawai Simpanan
dan akan ditauliahkan sebagai pegawai muda..

actually, hati nak masuk, tp, malas betul nak buat latihan
walaubagaimanapun, Ana la temankan gi buat pemeriksaan dan macam2x lagi
ana nie kawan saya masa kat KASAS (Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Sultan Azlan Shah)
minat tu sebab....
1. pasti dapat kolej
2. elaun berbentuk wang ringgit.. hehe
3. dapat belajar about ketenteraan

bila pikir pasal duit, kepala ligat ler desak badan gi buat pemeriksaan
hati pulak berbunga-bunga la nak masuk
hahaha
tp,
hhhhhaaaaaaa
tunggu citer selanjutnyer, key..
masuk2x, batch saya nie, ala-ala askar2x yang cumel la...
hihi



x macam army kan...
ttttuuuuuuuuttttt...
semangat tu yang penting..
chaiyok!!

0 comments: