view my entries with this:

Tuesday, October 12, 2010

jiwA resaAh...

tolonglah!!
saya berharap sangat cerita yang disiarkan kat tv memupuk etika yang baik
jangan ler tunjukkan karektor yang jahat selalu sangat
skunk nie banyak sangat scene salah laku neyh
bebudak dah jadik cam terbiasa pulak
bahasa, gaya cakap
dah jadik ikutan pulak
kalo deme dapat ikut natijah citer tu tak aper
ini yang dilarang tu ler nak diikut
ya khalifat al-ardh

makin banyak jugak scene rogol kat tv
tolongla tapis sikit
ader yang terikut, walaupun pada hakikatnya nak tunjuk benda itu tidak baik_jahat_x berakhlak
namun, kadang2x hati manusia neyh yang tergerak untuk suka benda2x x elok yang macam tu
tambah-tambah ader makhluk bertanduk (depe bertanduk ker?.. hehe.. syaitan yer maksud saya) nie kuat memikat, menghasut
kan diorang dah bersumpah nak musnahkan anak-anak adam
tambah pulak lacking of knowledge, tambah-tambah ilmu agama
aishh.. bahaya..
x buleh2x..
tolongla ambik perhatian!!

0 comments: