view my entries with this:

Thursday, December 1, 2011

bila gentlemen sweet..
hati si gadis mula berbunga-bunga...
asyik senyum jer...
kalau boleh..
senyum tu nak lepas dari telinga kan...
hehe...

itu akan berlaku apabila keserasian tercipta...
hmmm...
macam maner nak cipta keserasian tu?
haaaaa....
actually, bukan semua orang akan mudah untuk serasi bersama...
fakta nie membuatkan aQ nak buat satu kajian la..
kiter buat research..
so, responden mestilah pasangan suami isteri..
hehehe...

agak2x macam best pulak kan...
mula berangan nak jadik macam dr. Fadzilah kamsah..
haha...

uish.. jauh lagi tu....
banyak lagi nak kene belajar dan banyak lagi benda yang perlu diperhatikan untuk jadik macam dia...
huhu...

but. buat masa nie...
i nak compete ngan my bie...
i nak study balik apa yang belajar dulu..
banyak giler yg dah lupa nie...
rajinkah nak menapak gi library nie....?
ngee...
nantikan key...
lalalalalala..
till d next entry...

0 comments: