view my entries with this:

Friday, December 2, 2011

assalamualaikum kourank..
aQ baru lepas balik dr kem sg. Besi nie...
tadi ada istiadat menjunjung kasih buat tuanku yang dipertuan agong..
tuanku Mizan..
handsome...
hehe..
suker sangat tengok muker tuanku...
sweet...

so far, perbarisan menjunjung kasih tadi boleh tahan la...
walaupun ada kureng kat sini sikit, kat sana sikit..
tp, secara overall...
canteQ..
kalau nak dibandingkan daripada hari latihan diorang...
alhamdulillah...
tahniah buat mereka yang terlibat kerana telah dapat menjayakan majlis dengan baik sekali...
tahniah sekali lagi....

tp, tadi memang raser kecik giler la...
ghaser macam semut di kalangan harimau2x...
maner tak nyew...
aQ dok 1 paku...
kiri kanan leftenan kolonel, mejar, kapten...
adeyh..
nasib baik ada yo Naim...
boleh gak ajak borak...
kalo tidak...
hmmm...
bak kata my bie...
'ketaq lutut nuih'
hik2x...

alhamdulillah...
sampai dah kat bilik nie ha...
lepas nie macam nak.........
ttttuuuuuuuuutttttttt......
nanti i citer ea...
div class='comments' id='comments'>

4 comments:

  1. wahh ! jumpaa YDPA yaa ? seronokk nyaa ! heee.

    ReplyDelete
  2. a'ah.. seronok sangat... hehe.. lepas nie macam susah je nak jumpa sebab pertukaran agong dah nak dekat kan... hmmmm...

    ReplyDelete
  3. ouhh. yaa lah kan. tapi sukaa tengok Tuanku Mizann. sweet sweet handsome jakk. heee.

    ReplyDelete