view my entries with this:

Sunday, December 18, 2011

jodOh melalui nama???

artikel nie kourank kene bacer samping habis tau...

salam kourank...
selamat petang...
abg i dah beli kamera baru...
lepas tu mintak dia kamera lama...
x kasik...
senyap je, padahal dia nak tolak dgn berbayar la tu..
ahahaha..
x pe abang, nanti kalau a'ya dah keje, kiter bincang harga ea..
buat masa nie, bg a'ya pinjam dulu lah ea...
lalalalala...

so then, sajer nak citer kat kourank..
malam tadi sembang dgn my bie..
keluarla pasal gud matching by name neyh...
nak tau tak?
meh sini i citer.......

okay, i bg tanda dulu key..

telapak tangan: sangat matching
ibu jari: disayangi mertua di kedua-dua belah pihak
jari telunjuk: sederhana
jari hantu: pada tahap bahaya
jari manis: will get divorce
jari kelingking: sangat tidak digalakkan untuk bersama...

actually, pengiraan adalah daripada huruf pertama nama masing2x...
for example, my bie and i..
mulakan dgn huruf pertama nama bf kourank ea..

Mohd firdaus
Nurul nadiah

m diwakili oleh mim 
n diwakili oleh nun 




mula kira mim dari telapak tangan sehingga 1 pusingan huruf jawi kembali kepada bertemu semula nun pada pusigan yg kedua..

for my bie and i, kitourank dapat ibu jari...

actually, tak cayer pown...
then, i terpk nabi Muhamad and Siti Khadijah...
sajer nak tengok
and then, surprisingly..
dapat telapak tangan...
kebetulan yg sangat interesting sebenarnya...
betol x?

kourank nak try, cubalah...
hihi

p/s: by d way... jangan percaya sangat key... sebab jodOh, pertemuan dan perpisahan itu semua ada pada Allah swt...
have a nice day ea kourank...
hihi..
div class='comments' id='comments'>

1 comment: