view my entries with this:

Sunday, December 4, 2011

joG vs rIbuT

salam kourank...
petang tadi i keluar jogging lagi...
oleh kerana badan dah raser tak fit..
menapak jugak ke tasek kejut, ukm...
hehe..




cak!
masyi_maro tomey..
dialah peneman setia...
sowwy ea..
susahkan masyi jew...
mesti bowrink tunggu akak jog terkedek2x..
aper?
terkedek-kedek...
hihi...


maceh masyi...




tngah sedap2x jog...
tara...
tu dia...
awan dia..
takot giler..
tp, tetap jugak lari sebab nak cukupkan pusingan...
memang kuat giler angin dia..
macam nak ribut jer lagaknyew...
feeling jog dalam keadaan macam tu..
kourank agak2x raser macam maner?
for me sendiri...
hhmmm..
actually, jog buat fikiran i tenang..
tp, bila di layan dengan cuaca yg macam nie..
macam maner ea perasaan dia..
serious raser lain..
subhanallah wa Allahu akbar itu yg aQ boleh ungkapkan..
tak reti nak ungkap dengan kata2x..
kourank kene raser sendiri la ea..
ngee..






tengok!
golap betol...
kan best kalau dapat tangkap gambar kilat..
mesti canteQkan...
(,")

0 comments: