Friday, December 30, 2011

gi klcc

assalamualaikum kourank...
haa..
arie nie my best friend datang..
kenal x saper?
ohohoho..
pandai..
dyana...
so, bila dah dapat berdua...
memang tak leyh la nak dok diam kan..
ada je benda nak buat...
so...


taraa...
lepas makan2x dengan kenyangnya..
kitourank sampai kat sini...
KLCC..
yiieepppiee...
before tu...
thankz diyana and basit for d meal...
uurrgghhh.. alhamdulillah...
memang kenyang giler..




canteQ klcc nie waktu malam...






ahahaha...
ada macam model x?
model tak nampak muker la tapinya...
biar nampak view jew...
promote klcc nie..
jeput2x la kome datang beramai2x ea...





and then, kitourank menjejakkan kaki di batang kali...
ingat nak merendam kaki di air panas..
tp, oleh kerana ada jejaka2x seksi di situ..
x jadiklah...


x nampak ke..
meh, i tolong bacakan ayat betolnya...
Kolam Air Panas Hulu Yam..
actually, kawasan nie tak membangun lagi..
so, x sesuai lagi kowt utk kourank datang sekarang...
better pegi kat trolak country resort..
cumanya, kalau bujang teruna...
memang ramai la lepak kat sini malam2x...

kalau u all terasa nak gi sini utk mandi kolam air panas tu..
maybe tahun depan or 2 tahun depan..
akan maju la tempat nie..
so, berendam la kourank sepuas-puasnya, key...
hik2x..
so, misi jalan2x malam nie come to d end jugak...
ngee...
till d next entry..
mau tidur sudah..
(,")
assalamualaikum...

0 comments: