Sunday, January 8, 2012

Qaseh aimY



assalamualaikum kourank..
ahaaa..
semalam dah jumpa anak buah...
arie nie pown jumpa lagi..
eppy sangat la..
yieepppieee..
actually, eppy pasal benda lain jugak..
tp, just make it as a big secret lah kan..
lalalala...

aperpun, amy dah besar dah..
dulu kecik je sebab lahir tak cukup bulan kan...
skunk kaki dia dah kuat..
dah bole ngereng nak menerap dah pown..
sukanyew kat baby...
hik2x..



jom.. saper nak ikot balik sepang..
nak merambu naek motor nie..
pret..pret..
hik2x..


nie present utk baby...
ada botol ngan sudu..
padahal lambat lagi si amy nak guna sudu tu..
ehehehe..
tak per la ea amy, nanti ibu takyah beli sudu dah...
dua2x warna pink..
nak belikan warna biru..
tp, my taste la pulak kan..
oleh kerana amy gugurl, bibik bagila warna pink..
hihihi..


buah nie utk ibu amy and ibu my bie..
tp, tak sempat la...
hmm..


cak!
haaa..
amy dah besar dah..
dulu besar bantal 4 segi tu je...
skarang dah x muat dah letak situ..
be a strong gurl ea..





yg nie abg qily yg tangkap..
umur abg qily baru 6 tahun..
umur kakak qaseh baru 4 tahun...
muka lebih kurang jew kome nie...
ngee..


geram jer dgn aimy nie..
time x snap, dia senyum..
time snap..
buat muka selamba pulak..
jual mahal ea dengan bibik...
hihi...
x per, lain kali bibik snap banyak2x lagi tau..
lalalala...

semoga dgn lahirnya amy, rezeki abg jat akan bertambah2x insyallah..
anak itu rezeki yg membawa rezeki kepada org tuanya...
semoga family abg berbahagia selalu...
till d next entry..

0 comments: