Sunday, January 29, 2012

sekiranya dapat aq sampaikan rasa rindu nie... hmmm..



buat masa nie, sangat merindukan dirinya...
kalau dapat aQ sampaikan rindu nie melalui bayu...
dah lama aQ terbangkan bersamanya..
tp, malangnya tak de angin dr luar dapat masuk kat bilik nie...

kalau dapat aQ sampaikan rindu nie melalui bintang...
aQ akan mintak bintang2x pancarkan cahaya rindu aq nie padanya..
tp, awan mendung galak menutup semua bintang yg mampu di lihat melalui mata nie...

seandainya dapat aQ sampaikan rindu nie melalui bunyi cengkerik di malam hari..
dah lama aQ karang sebuah puisi indah untuk cengkerik2x tu nyanyikan padanya..
tp, tak de pulak cengkerik berdecit riang malam nie...

seandainya rindu aQ dapat disampaikan melalui kegelapan malam padanya...
aQ x nak..
sebab malam yg gelap nie seolah2x akan telan semua kata2x rindu aQ padanya...

bie...
rindu bie sangat2x..
harap bie sihat2x selalu..

ecewah, macam tak de phone je kan...
ada.. tp, boleh mesej jew..
tak puas rasa tak dengar suara dia...
ongkos tngah tak de nie...
kene tunggu 2 bulan baru stabil ekonomi nie..
sementara tu, i had to endure what everyone meant for missing you and L.O.V.E..
sarange my bie...


div class='comments' id='comments'>

1 comment: